Piłkarze Ruchu Chorzów wystąpili w czwartkowych derbach z GKS Tychy w wyjątkowych koszulkach. Na ich przodzie umieszczone zostało hasło Światowego Dnia Świadomości Autyzmu – „Zapal się na Niebiesko”. Był to jednocześnie start akcji promocyjnej wielkiego eventu zaplanowanego na wiosnę przyszłego roku, podczas którego będziemy zbierać środki na rzecz Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie.

„Nasz Klub od lat angażuje się w różnego rodzaju działalność charytatywną. Kilkukrotnie wspieraliśmy również akcje związane z promowaniem Światowych Dni Świadomości Autyzmu” – przypomina prezes Ruchu, Janusz Paterman. „W przeszłości w obchodach tego dnia brali udział bezpośrednio piłkarze „Niebieskich”. W tegorocznym meczu z Pogonią Szczecin gościliśmy osoby zmagające się z autyzmem, które miały możliwość wyjścia na murawę stadionu przy Cichej w towarzystwie klubowej maskotki – Adlera. W ten sposób staraliśmy się pomóc w uświadomieniu ludziom, czym jest autyzm i jak ważne jest zrozumienie osób zmagających się z tym problemem. Co warto podkreślić – symbolem solidarności z osobami dotkniętymi autyzmem jest właśnie, tak bliski nam, kolor niebieski” – podkreśla prezes „Niebieskich”

„Teraz nasze zaangażowanie wkracza na zupełnie inny poziom. Postanowiliśmy oddać nasze koszulki, najcenniejsze miejsce reklamowe, akcji promującej obchody Światowego Dnia Świadomości Autyzmu” – wyjaśnia prezes Paterman. Występ piłkarzy w specjalnych trykotach będzie jednocześnie zapowiedzią wielkiego eventu, który 2 kwietnia przyszłego roku, w świąteczny „lany poniedziałek”, odbędzie się w Ustroniu. Wraz z Zespołem Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie jesteśmy współorganizatorem tej imprezy, a jej szczegóły będą systematycznie odsłaniane za pośrednictwem kanałów internetowych Ruchu. Zapowiada się niesamowite wydarzenie!

14 września „Niebiescy” zagrali z hasłem „Zapal się na Niebiesko” na przodzie koszulek. Z tyłu, pod numerem widniało logo firmy „Kubala”, która bardzo mocno zaangażowała się w promocję naszego eventu. „Liczymy, że niebawem dołączą do nas kolejni partnerzy, pragnący współuczestniczyć w planowanej akcji” – mówi Janusz Paterman.

Warto podkreślić, że drużyna wystąpiła w tych wyjątkowych koszulkach tylko jeden raz. Po meczu z Tychami trykoty trafiły na licytację internetową, z której całkowity zysk zostanie przekazany na rzecz Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie.

„ZAPAL SIĘ NA NIEBIESKO” na Facebooku

Źródło – ruchchorzow.com.pl

Na skróty

O nas

Twitter

ⓒ2017 vifi.pl / Projekt i wykonanie: Marcin Bujok