Załoga LOTOS Rally Team rozpoczęła od bardzo dobrego, piątego czasu na pierwszym przejeździe shakedownu, plasując się jedynie 1,9s za Niemcem Fabianem Kreimem. Na kolejnym finiszowali z siódmym rezultatem, kręcąc na trzecim przejeździe czwarty wynik. Ostatecznie Polacy uplasowali się na ósmej pozycji, tracąc tylko 0,8 sekundy do podium klasyfikacji, które uzupełnili fabryczni kierowcy Skody i Forda.
– Za nami odcinek testowy Rajdu Niemiec, na którym sprawdziliśmy ustawienia samochodu. Drogi są bardzo wąskie, dlatego ważna jest precyzja i dobry feeling. Myślę, że od tej strony wszystko jest w jak najlepszym porządku. Naszym planem jest pojechać najszybciej, jak tylko będziemy w stanie w danych warunkach. Oczywiście, nie będziemy walczyć z wiatrakami – nie jest to możliwe będąc tu po raz pierwszy, ale mam dobre wyczucie samochodu, który działa świetnie, dlatego będziemy robić swoje. Na miejscu jest mnóstwo kibiców, panuje fajna atmosfera. To bardzo popularny rajd w Polsce, nasi fani przyjeżdżają dużymi grupami. To nie rozprasza, wręcz przeciwnie – pomaga! Najważniejsza jest koncentracja, chcę cieszyć się jazdą i konsekwentnie realizować swój plan – mówi Rajdowy Mistrz Europy, Kajetan Kajetanowicz.
Już dziś wieczorem pierwszy odcinek specjalny, Super Special Stage St. Wendel (2,04 km), który rozpocznie się o 19:08. Jutro na zawodników czeka sześć oesów o łącznej długości ponad 100 kilometrów. Będą to dwa przejazdy prób Stein und Wein (19,44 km, godz. 10:11 i 15:39), Mittelmosel (22,00 km, godz. 11:05 i 16:33) oraz Wadern-Weiskirchen (9,27 km, godz. 12:53 i 18:21).
Starty Kajetana Kajetanowicza wspierają strategiczny partner LOTOS Rally Team – Grupa LOTOS – a także Delphi Technologies oraz Driving Experience. Szczegółowe informacje dotyczące Kajetana Kajetanowicza i zespołu są dostępne na stronach www.lotosrallyteam.pl oraz www.kajto.pl, a także na: www.fb.com/EmocjeDoPelna, www.fb.com/KajetanKajetanowicz
mat. prasowe