Kajetanowicz i Szczepaniak liderami w WRC 2 po OS1

kajetanowicz

Kajetan Kajetanowicz i Maciej Szczepaniak świetnie rozpoczęli rywalizację w Rajdzie Turcji, który stanowi jedenastą rundę Rajdowych Mistrzostw Świata. Podobnie jak w roku ubiegłym załoga LOTOS Rally Team wygrała miejską próbę po ulicach Marmaris i lideruje w kategorii WRC 2!

Debiutuję w tym samochodzie na nawierzchni asfaltowej. Było fajnie! To krótki odcinek, wśród tłumnie zgromadzonych kibiców. Cieszę się, że tu jesteśmy. Przed nami bardzo długi i wymagający rajd. To dopiero jego początek – mówił na mecie Kajetan Kajetanowicz, jadący Skodą Fabią R5.

Drugi czas należał do włoskiego duetu Andolfi/Inglesi (+0,8 s, Skoda Fabia R5), na trzecim miejscu uplasowali się Turcy, Bostanci i Vatansever (+3,3 s, Ford Fiesta R5).

Po dość późnym rozpoczęciu załogi wracają teraz do swoich hoteli, by po krótkim czasie na sen rozpocząć piątkową rywalizację już o 7:30, wyjazdem z parku zamkniętego. Będzie to najdłuższy, bo mierzący blisko 160 kilometrów etap złożony z sześciu odcinków specjalnych. Wśród nich są dwa przejazdy próby Çetibeli, mierzącej aż 38,15 km! Pierwszy odcinek dnia, İçmeler 1 (24,85 km) wystartuje o 7:08 czasu polskiego.

Rajd Turcji 2019 – nieoficjalna klasyfikacja WRC 2 po OS 1:

1. K. Kajetanowicz/M. Szczepaniak (Polska, Skoda Fabia R5) 2:08,2 s

2. F. Andolfi/E. Inglesi (Włochy, Skoda Fabia R5) +0,8 s

3. M. Bostanci/O. Vatansever (Turcja, Ford Fiesta R5) +3,3 s

4. G. Gill/G. Macneall (Indie/Australia, Ford Fiesta R5 MK2) +3,9 s

5. H. Solberg/I. Minor-Petrasko (Norwegia/Austria, Skoda Fabia R5) +4,2 s

6. B. Cukurova/V. Bostanci (Turcja, Skoda Fabia R5) +4,7 s

7. D. Fahri/B. Gücenmez (Cypr/Turcja, Skoda Fabia R5) +6,0 s

8. M. Bulacia Wilkinson/F. Cretu (Boliwia/Argentyna, Skoda Fabia R5) +8,4 s

9. D. Salvi/H. Magalhães (Portugalia, Skoda Fabi R5) +9,6 s

10. P. Nobre/G. Morales (Brazylia, Skoda Fabia R5) +10,9 s

.

Starty Kajetana Kajetanowicza wspierają: strategiczny partner LOTOS Rally Team – Grupa LOTOS, a także Delphi Technologies, Driving Experience oraz Pirelli.

mat. pras. zespołu

Exit mobile version