Od środy, 24 marca 2021 r. Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Cieszynie został zamknięty do odwołania z powodu nieobecności większości pracowników tego Wydziału – informuje Starostwo Powiatowe w Cieszynie.
Wszystkie osoby, które miały wcześniej umówiony termin wizyty zostaną poinformowane o nowym terminie. O zmianach sytuacji w Wydziale będziemy informowali na bieżąco.
Janina Żagan Wicestarosta Powiatu Cieszyńskiego
Przypominamy, że nadal obowiązuje dla spraw wcześniej wszczętych zawiadomienie Starosty Cieszyńskiego z dnia 3 marca 2021 r. dotyczące wstrzymania na okres 30 dni biegu terminów załatwiania spraw w tym postępowań administracyjnych prowadzonych przez tut. organ administracji publicznej na okres 30 dni, wprowadzone na podstawie art. 15zzzzzn1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.). Zawiadomienie nie obejmuje spraw, których termin załatwienia został wstrzymany na okres 30 dni zawiadomieniem z dnia 31 grudnia 2020 r. i 1 lutego 2021 r.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z zapisem art. 15zzzzzn1 ust. 3 i 4 ww. ustawy:
– czynności dokonane przez organ administracji publicznej w tym okresie są skuteczne, pod warunkiem poinformowania o nich stron,
– ogłoszenie zawiadomienia, o którym mowa w ust. 1, wyłącza wywodzenie wobec organu administracji publicznej środków prawnych dotyczących bezczynności, przewlekłości lub naruszenia prawa strony do rozpoznania sprawy bez nieuzasadnionej zwłoki.
Mieczysław Szczurek Starosta Cieszyński
źródło: Starostwo Powiatowe w Cieszynie