Bieżące utrzymanie sprawności działania sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wymaga częstych interwencji i licznych napraw, podejmowanych niezależnie od okoliczności. Dlatego też nasi pracownicy techniczni, podobnie jak pracownicy służby zdrowia czy służb mundurowych, pracują w pełnym wymiarze pomimo panującej epidemii. Wszystko po to, by zapewnić Państwu nieprzerwane dostawy wody spełniającej wszystkie normy użytkowania.
Reagujemy na wszystkie Państwa zgłoszenia i informacje o awariach i usuwamy je zachowując wszelkie procedury zapewniające bezpieczeństwo i higienę. Jednak w przypadku zgłoszeń wymagających przyjazdu naszych pracowników do Państwa domu czy mieszkania, będziemy wdzięczni za spełnienie kilku ogólnych zasad:
– podczas zgłoszenia awarii prosimy o informacje o sytuacji sanitarno-epidemiologicznej i możliwość zarażenie koronawirusem COVID-19
– w momencie przyjazdu pracowników na miejsce prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 m
– przed przyjazdem zespołu prosimy o przewietrzenie pomieszczenia, do którego nasi pracownicy będą musieli wejść
– w trakcie naprawiania awarii prosimy o przestrzeganie wszystkich zasad obowiązujących w trakcie trwania pandemii.
Jest to dla nas szczególnie ważne, ponieważ ze względu na specjalistyczny charakter pracy w branży wodociągowo – kanalizacyjnej, trudno z dnia na dzień zastąpić naszych pracowników w przypadku ich niedyspozycji zdrowotnej. A to właśnie ich gotowość do pracy zapewni Państwu ciągłe i bezpieczne korzystanie z bieżącej wody.
źródło: www.wzc.com.pl
materiał zamieszczamy za zgodą WZC