Od 2 listopada, w związku z sytuacją epidemiczną, placówki ZUS będą czynne w poniedziałki tak, jak w pozostałe dni tygodnia, czyli w godz. 8.00 – 15.00. Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Wystarczy mieć komputer czy telefon z dostępem do internetu. Nie trzeba mieć też profilu PUE ZUS. Więcej o e-wizytach na stronie www.zus.pl/e-wizyty.
Z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych można się też kontaktować przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, jak również telefonicznie. Do dyspozycji naszych klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 jest specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
Osoba, która chciałabym odwiedzić ZUS osobiście ma możliwość umówienia się na takie spotkanie z ekspertem poprzez Platformę Usług Elektronicznych na konkretny dzień i wybraną przez siebie godzinę. Takie osobiste umawianie wizyt w ZUS jest możliwe dla osób posiadających profil PUE ZUS.
Beata Kopczyńska – regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego
źródło: mat. pras. ZUS